یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.

پس از ماهها کشمکش بین شورای رقابت و خریداران خودرو از یک سو و خودروسازان و سازمان حمایت از سوی دیگر، بالاخره آرام آرام از قیمت رسمی و جدید و قانونی خودروها پرده برداری می شود. فرمولی که شورای رقابت با توجه به تورم در بخش خودرو و میزان کیفیت و استاندارد خودروها تعیین نموده، تاکنون بهترین شیوه و اسلوب تعیین نرخ در این آشفته بازار قیمتها بوده است. با وجود تعلل فراوان در اعلام این فرمول و محاسبه قیمتها می توان لااقل این انتظار را داشت که در صورت اجرای مصوبه، رونق به بازار خودرو باز گشته و بلاتکلیفی و بی سامانی از این بازار تا حدودی رخت بر بندد.



ادامه مطلب ...

حتما همه شما در باره دوچرخه های تاشو مطالبی را خوانده اید اینبار شرکت تولید کننده Yikebik اعلام کرده دوچرخه های تاشو سبک و قابل حملی و البته ارزان تری را طراحی و روانه بازار میکند . درحال حاضر این مدل دوچرخه در محدوده قیمت 2000 تا 4000 دلار قرار دارد .

 



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب